Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 28, 2011
Image Size
727 KB
Resolution
2550×3300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,141
Favourites
39 (who?)
Comments
78
Downloads
16

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 License.
×
Cracked Actor Survivor: Extra1 by silvermoon822 Cracked Actor Survivor: Extra1 by silvermoon822
Featuring Ziggy and Serious Moonlight!
(two of my favorite bowies!)

this was just something i did for the challenge. its been a while since i've done anything for the good ole cracked actor, which is sad seeing as its MY baby! lol

trying some new lighting techniques, and i decided not to get too detailed, sorry!

So yeah, anybody who's been to a more rustic camping can relate to bugs invading your EVERYTHING. lol
so its funny to have the space invader be invaded by a different kind of invader! lol

serious is in here simply because i love his hair. XD

you can connect voices in the third panel to whomever you think they belong to. (the pink one is tommy and the shriek belongs to ziggy)
Add a Comment:
 
:icongagambo:
gagambo Featured By Owner Dec 17, 2013   Traditional Artist
Ziggy's face on the last panel is priceless!!
Reply
:iconsilvermoon822:
silvermoon822 Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist General Artist
haha thank you!
Reply
:iconmajoraladdinstardust:
MajorAladdinStardust Featured By Owner Nov 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I love this WAY too much! The way you capture Ziggy's persona is incredible! I also admire the art: I wonder, Silvermoon, how on Earth do you design so well? I'm sooo jealous of types like you! Keep the comics comin'! Speed Painting Emote 
Reply
:iconsilvermoon822:
silvermoon822 Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist General Artist
aye aye cap'n! Thank you!
Reply
:iconmajoraladdinstardust:
MajorAladdinStardust Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Now get to the deck, and start sketchin', or I'll have ya keel hauled!
Reply
:iconziggysaidtozane333:
ZiggySaidToZane333 Featured By Owner Oct 20, 2012
Marylouuuu! Awww! I bet I know what poor Tommy was dreaming about. Love Serious Moonlight's face in the last panel :heart: . Now I'm trying to guess who said what in the third panel. I think the blue writing was David because he was too tired and fed up to go and shut Ziggy up himself, the white was most likely Serious, the green was Duke. I'm still trying to work out the others, great page :love:
Reply
:iconsilvermoon822:
silvermoon822 Featured By Owner Oct 28, 2013  Hobbyist General Artist
Haha very good! I wanted to communicate each character with just their voices and personality alone and I'm glad that worked here!
Reply
:iconziggysaidtozane333:
ZiggySaidToZane333 Featured By Owner Oct 29, 2013
Yay! I got something right!:D

You did well to do that. I think I've got it.....
So:
Pink is Tommy
Blue is David
White is Serious
Green is Duke
Orange is Major tom
Yellow is Perriot
Red is Screamin' lord Byron 

I just realized that Duke isn't even in the Astronettes cabin! Sorry.
Sweating a little...
 


Reply
:iconsilvermoon822:
silvermoon822 Featured By Owner Oct 29, 2013  Hobbyist General Artist
haha! It's fun to see what the guesses for each character are! :)
Reply
:iconziggysaidtozane333:
ZiggySaidToZane333 Featured By Owner Nov 5, 2013
Thanks! I had fun too. ;)
Reply
Add a Comment: